Number of the records: 1  

E-Learning Resources Implementation in Teaching Business English and Testing English Speaking Skills at the University Level

  1. Title E-Learning Resources Implementation in Teaching Business English and Testing English Speaking Skills at the University Level
    TranslationImplementácia e-learningových zdrojov pri výučbe obchodnej angličtiny a testovaní zručností v anglickom jazyku na univerzitnej úrovni
    Author infoMária Spišiaková, Natalia Shumeiko
    Author Spišiaková Mária EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ
    Co-authors Shumeiko Natalia EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Source document Folia Linguistica et Litteraria : Časopis za nauku o jeziku i književnosti. No. 48 (2024) pp. 289-304. - Nikšić : Institute for Language and Literature. ISSN 1800-8542
    DOI 10.31902/fll.48.2024.14
    NoteRegistrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionMontenegro
    Keywords vzdelanie * jazyky cudzie * univerzity * angličtina * študenti
    AnnotationČlánok je venovaný výučbe obchodnej angličtiny pomocou e-learningových zdrojov na terciárnej úrovni. Štúdia zohľadňuje skúsenosti Slovenska s poskytovaním odbornej prípravy pre skupiny študentov počas akademického roka 2022/2023 uplatňovaním prístupu zmiešaného vzdelávania. Pôvodne bol výskum zameraný na výhody a slabé stránky využívania e-learningových zdrojov vo vzdelávaní. Štúdia sa ďalej venovala analýze postoja vysokoškolských študentov k začleňovaniu e-learningových zdrojov do výučby a učenia sa obchodnej angličtiny v zmiešanom formát. Aplikácia kvantitatívnej metódy umožnila vykonať analýzu dát z dotazovania študentov.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00352-001-, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.