- Place Branding in Tourism
Number of the records: 1  

Place Branding in Tourism

  1. Title Place Branding in Tourism
    TranslationUmiestnenie značky v cestovnom ruchu
    Author infoPetra Smetanová
    Author Smetanová Petra EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. Special Issue (2024), s. 268-275. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081
    NoteI-24-112-00
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords ruch cestovný * udržateľnosť * digitalizácia * značky * rast hospodársky
    AnnotationZnačka miesta je dôležitou oblasťou výskumu a účinným nástrojom značky destinácie. Hlavným cieľom tohto príspevku je zhodnotiť súčasné trendy v brandingu, výzvy a prínosy pre destinácie, ktoré ho využívajú. Príspevok identifikuje špecifické trendy – ako je udržateľnosť a digitalizácia; výzvy – ako rozmanitosť place branding a jeho multidisciplinárny charakter, zachovanie autentickosti alebo pravidelné monitorovanie; a benefity – zvýšenie povedomia o destinácii, jej ekonomický rast, a celkový rozvoj destinácie. Príspevok obsahuje odporúčania pre budúci výskum a prax v oblasti place brandingu v cestovnom ruchu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 0305550-015, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: Special Issue

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené315.7 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.