Number of the records: 1
Place Branding in Tourism
Title Place Branding in Tourism Translation Umiestnenie značky v cestovnom ruchu Author info Petra Smetanová Author Smetanová Petra EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. Special Issue (2024), s. 268-275. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081 Note I-24-112-00 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords ruch cestovný * udržateľnosť * digitalizácia * značky * rast hospodársky Annotation Značka miesta je dôležitou oblasťou výskumu a účinným nástrojom značky destinácie. Hlavným cieľom tohto príspevku je zhodnotiť súčasné trendy v brandingu, výzvy a prínosy pre destinácie, ktoré ho využívajú. Príspevok identifikuje špecifické trendy – ako je udržateľnosť a digitalizácia; výzvy – ako rozmanitosť place branding a jeho multidisciplinárny charakter, zachovanie autentickosti alebo pravidelné monitorovanie; a benefity – zvýšenie povedomia o destinácii, jej ekonomický rast, a celkový rozvoj destinácie. Príspevok obsahuje odporúčania pre budúci výskum a prax v oblasti place brandingu v cestovnom ruchu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 0305550-015, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: Special Issue
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 315.7 KB available after login article
Number of the records: 1