Number of the records: 1
Global Digital Platforms: Research on Strategies and Success Factors
Title Global Digital Platforms: Research on Strategies and Success Factors Translation Globálne digitálne platformy: Výskum stratégií a faktorov úspechu Author info Yuliia Yehorova Author Yehorova Yuliia EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. Special Issue (2024), s. 311-319. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081 Note 09103-03-V01-00042. - VEGA 1/0392/23 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords platformy digitálne * distribúcia * tovar * služby Annotation Globálna výmena tovarov a služieb sa čoraz viac presúva online a na digitálne platformy. Tento článok sa zameriava na analýzu popredných digitálnych platforiem ako „nového fenoménu“, ktorý sa v poslednom desaťročí stáva čoraz významnejším. Hlavným cieľom je určiť ich stratégiu a faktory úspechu. Použili sa metódy analýzy, syntézy, porovnávania, matematické a štatistické metódy. Zistilo sa, že úspech vybraných spoločností je založený na kombinácii vynikajúcich zručností v špecifických digitálnych technológiách, využívajúcich sieťové efekty a marketingové stratégie, ktoré zvyšujú ich konkurenčnú výhodu na trhoch. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 0305550-020, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: Special Issue
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 747.8 KB available after login article
Number of the records: 1