- Advanced Approaches to Exploring the Impact of Marketing Communicatio…
Number of the records: 1  

Advanced Approaches to Exploring the Impact of Marketing Communication on Consumer Behaviour

  1. Title Advanced Approaches to Exploring the Impact of Marketing Communication on Consumer Behaviour
    TranslationPokročilé prístupy k skúmaniu vplyvu marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie
    Author infoŠtefan Žák, Mária Hasprová
    Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. Special Issue (2024), s. 320-326. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081
    NoteVEGA 1/0505/22
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia marketingová * marketing * správanie spotrebiteľa * inteligencia umelá
    AnnotationPríspevok systematicky analyzuje existujúcu vedeckú prácu pomocou modelu PRISMA so zameraním na pokročilé prístupy k skúmaniu vplyvu marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie. Na základe rozsiahleho prehľadu zdrojov časopisov z databázy Web of Science identifikuje pokročilé metodologické prístupy, ako sú neurovedecké techniky, analýza veľkých dát a umelá inteligencia. Tieto techniky umožňujú hlbšie pochopiť kognitívne a emocionálne reakcie spotrebiteľov na rôzne formy marketingovej komunikácie vrátane sociálnych médií, vizuálnych prvkov a personalizovaných kampaní. Výsledky článku naznačujú, že integrácia týchto inovatívnych prístupov poskytuje cenné poznatky, ktoré môžu zlepšiť efektivitu marketingových stratégií. Príspevok tak prispieva k rozšíreniu teoretických a praktických poznatkov v oblasti marketingu a spotrebiteľského správania, ponúka smerovanie budúceho výskumu a aplikácie v praxi.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 0305550-021, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: Special Issue

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené617.4 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.