Number of the records: 1
Exploring the Impact: Influence of Social Media Application Indicators on Consumer Behavior
Title Exploring the Impact: Influence of Social Media Application Indicators on Consumer Behavior Translation Skúmanie vplyvu: Vplyv ukazovateľov aplikácií sociálnych médií na správanie spotrebiteľov Author info Martin Kuchta, Simona Balaščáková, Lukáš Piatra, Peter Drábik Author Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Balaščáková Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Piatra Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference : Proceedings : 23 - 24 May 2024, Bratislava, Slovakia - Prague, Czech Republic. Pp. 117-129. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024 / Artiukhov Artem ; Baumöhl Eduard ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2512-9. ISSN 2453-6113 DOI 10.18267/pr.2024.vol.2512.10 Note VEGA 1/0392/23. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords aplikácie mobilné * marketing elektronický * médiá * siete sociálne Annotation Hlavným cieľom článku je preskúmať vplyv indikátorov aplikácií pre smartfóny na sociálnych sieťach na správanie spotrebiteľov a odporučiť technickú, marketingovú a regulačnú optimalizáciu na zvýšenie používania a bezpečnosti týchto aplikácií. Údaje z obchodu s aplikáciami o najpopulárnejších aplikáciách sociálnych médií boli zhromaždené, analyzované, vizualizované a interpretované. Výstupy výskumu odhalili kapacitné a vekové obmedzenia aplikácií, čo by mohlo slúžiť ako spomaľovač rozšíreného používania skúmaných aplikácií. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00133-005, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 487.6 KB publicly available article
Number of the records: 1