Number of the records: 1  

Strategies for Pedagogical Interventions to Develop Emotional Intelligence (EI) of Employees in a Hybrid Work Schedule

  1. Title Strategies for Pedagogical Interventions to Develop Emotional Intelligence (EI) of Employees in a Hybrid Work Schedule
    TranslationStratégie pedagogických intervencií na rozvoj emocionálnej inteligencie (EI) zamestnancov v hybridných pracovných režimoch
    Author infoMarta Matulčíková, Daniela Breveníková, Michal Vaľko, Roman Gawrych, A. David Procházka
    Author Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Breveníková Daniela
    Vaľko Michal
    Gawrych Roman
    Procházka A. David
    Source document Emerging Science Journal. Vol. 8, no. 5 (2024), pp. 2073-2090. - Reggio Calabria : Ital Publication. ISSN 2610-9182
    DOI 10.28991/ESJ-2024-08-05-023
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionItaly
    Keywords inteligencia emocionálna * zamestnanci * vzdelávanie * režim pracovný
    AnnotationCieľom výskumného článku je identifikovať vzdelávacie metódy vhodné na rozvoj emocionálnej inteligencie zamestnancov. Pozornosť sa zamerala na počet hodín, ktoré sú malé a stredné podniky ochotné investovať do vzdelávania svojich zamestnancov v oblasti emocionálnej inteligencie a na benefity, t. j. zmeny v pracovných výsledkoch podľa hodnotenia respondentov. Na získanie údajov od respondentov, líniových manažérov a manažérov vzdelávania bola použitá dotazníková metóda a rozhovory. Na základe výpočtov korelačného koeficientu bol brainstorming identifikovaný ako často využívaná metóda aktívneho učenia, ktorá súvisí s fyzickou prítomnosťou v učebných priestoroch. Analýza odpovedí respondentov a ich výpočet pomocou korelačného koeficientu prekvapivo ukázal, že metóda prednášky si získala veľkú podporu a bola považovaná respondentmi, t. j. manažérmi a manažérmi vzdelávania, za veľmi dôležitú pre dosiahnutie kognitívneho, afektívneho a psychomotorického ciele vzdelávania. Navyše bola hodnotená ako metóda vhodná pre vzdelávanie na diaľku, teda pre virtuálne vzdelávacie priestory.
    Public work categoryADM
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00405-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.