Number of the records: 1
Strategies for Pedagogical Interventions to Develop Emotional Intelligence (EI) of Employees in a Hybrid Work Schedule
Title Strategies for Pedagogical Interventions to Develop Emotional Intelligence (EI) of Employees in a Hybrid Work Schedule Translation Stratégie pedagogických intervencií na rozvoj emocionálnej inteligencie (EI) zamestnancov v hybridných pracovných režimoch Author info Marta Matulčíková, Daniela Breveníková, Michal Vaľko, Roman Gawrych, A. David Procházka Author Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Co-authors Breveníková Daniela Vaľko Michal Gawrych Roman Procházka A. David Source document Emerging Science Journal. Vol. 8, no. 5 (2024), pp. 2073-2090. - Reggio Calabria : Ital Publication. ISSN 2610-9182 DOI 10.28991/ESJ-2024-08-05-023 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Italy Keywords inteligencia emocionálna * zamestnanci * vzdelávanie * režim pracovný Annotation Cieľom výskumného článku je identifikovať vzdelávacie metódy vhodné na rozvoj emocionálnej inteligencie zamestnancov. Pozornosť sa zamerala na počet hodín, ktoré sú malé a stredné podniky ochotné investovať do vzdelávania svojich zamestnancov v oblasti emocionálnej inteligencie a na benefity, t. j. zmeny v pracovných výsledkoch podľa hodnotenia respondentov. Na získanie údajov od respondentov, líniových manažérov a manažérov vzdelávania bola použitá dotazníková metóda a rozhovory. Na základe výpočtov korelačného koeficientu bol brainstorming identifikovaný ako často využívaná metóda aktívneho učenia, ktorá súvisí s fyzickou prítomnosťou v učebných priestoroch. Analýza odpovedí respondentov a ich výpočet pomocou korelačného koeficientu prekvapivo ukázal, že metóda prednášky si získala veľkú podporu a bola považovaná respondentmi, t. j. manažérmi a manažérmi vzdelávania, za veľmi dôležitú pre dosiahnutie kognitívneho, afektívneho a psychomotorického ciele vzdelávania. Navyše bola hodnotená ako metóda vhodná pre vzdelávanie na diaľku, teda pre virtuálne vzdelávacie priestory. Public work category ADM Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00405-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB publicly available article
Number of the records: 1