Number of the records: 1
Online Reputation of AI and ML Supply Chain Firms & Solutions: an Empirical Study
Title Online Reputation of AI and ML Supply Chain Firms & Solutions: an Empirical Study Translation Online reputácia umelej inteligencie (AI) a strojového učenia (ML) u dodávateľského reťazca v podniku a riešenia: empirická štúdia Author info Michal Konečný, Yaroslava Kostiuk, Kristián Kalamen, Zuzana Dzilská Author Konečný Michal Co-authors Kostiuk Yaroslava Kalamen Kristián EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Dzilská Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document IDIMT-2024: Changes to ICT, Management, and Business Processes through AI : 32nd Interdisciplinary Information Management Talks : Sept. 4–6, 2024 Hradec Králové, Czech Republic. Pp. 361-368. - Linz : TRAUNER Verlag, 2024 ; IDIMT-2024: Changes to ICT, Management, and Business Processes through AI Interdisciplinary Information Management Talks. ISBN 978-3-99151-527-2 DOI 10.35011/IDIMT-2024-361 Note VEGA 1/0110/24. - IVSUPS2305. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Austria Keywords reputácia podniku * transformácia digitálna * inteligencia umelá * učenie strojové * reťazce dodávateľsko-odberateľské * analýza dát * dolovanie dát Annotation Hlavným cieľom štúdie je poskytnúť analytický pohľad na online reputáciu 10 najlepších spoločností a riešení dodávateľských reťazcov v oblasti AI a ML. Výskumnú vzorku tvorí 10 najlepších spoločností a riešení v oblasti AI a ML zoradených podľa supplychaindigital.com. Analýza sentimentu bude hlavným metodickým nástrojom na kvantifikáciu sentimentu alebo polarity desiatich najlepších výsledkov vyhľadávania Google pre konkrétny subjekt. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00275-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 247.2 KB available after login article
Number of the records: 1