Number of the records: 1
Research on the Promotion Effect and Mechanisms of Digital Empowerment of Food Enterprises
Title Research on the Promotion Effect and Mechanisms of Digital Empowerment of Food Enterprises Translation Výskum propagačného efektu a mechanizmov digitálneho posilnenia potravinárskych podnikov Author info Penglong Li, Xuan Ye Author Li Penglong Co-authors Ye Xuan Source document Agricultural Economics : An international open access peer-reviewed journal published by the Czech Academy of Agricultural Sciences and financed by the Ministry of Agriculture of the Czech Republic. Vol. 70, no. 2 (2024), pp. 60-72. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2024. ISSN 0139-570X DOI 10.17221/271/2023-AGRICECON Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords podnik agropotravinársky * Čína * potravinárstvo * digitalizácia * podnik Annotation Na základe panelových údajov od roku 2010 do roku 2020 151 podnikov z oblasti potravín v Číne kótovaných na burze A, tento výskum používa model s pevným efektom na analýzu vplyvu digitálnej transformácie na celkovú produktivitu faktorov (TFP) v podnikoch súvisiacich s potravinami. Naše zistenia ukázali, že digitálna transformácia má pozitívny a významný katalytický účinok na zlepšenie TFP v podnikoch súvisiacich s potravinami. Test mechanizmu odhalil, že účinky digitálnej transformácie na úsporu nákladov a zvýšenie inovačnej kapacity prispeli k podpore zlepšovania TFP v týchto podnikoch. Naša analýza heterogenity navyše naznačila, že digitálna transformácia je účinnejšia pri zvyšovaní TFP v štátnych podnikoch (SOE) v potravinárskom priemysle, čo naznačuje, že SOE hrajú reprezentatívnu úlohu pri podpore pokročilej produktivity v rozvoji poľnohospodárstva. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 2
article
Number of the records: 1