Number of the records: 1  

Innovative Trends in the Educational Process of Economic Subjects

  1. Title Innovative Trends in the Educational Process of Economic Subjects
    Parallel titleInovatívne trendy vo vzdelávacom procese ekonomických predmetov
    Author infoJanka Kopčáková, Barbora Gontkovičová, Katarína Petrovčiková
    Author Kopčáková Janka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Gontkovičová Barbora EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF
    Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. Pp. 80-91. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2
    NoteKEGA 032EU-4/2024
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords vzdelávanie * inštitúcie vzdelávacie * vyučovanie * metódy * inovácie technologické * digitalizácia * inteligencia umelá * brainstorming * študenti * myslenie kritické * teória a prax
    AnnotationInovatívne trendy sa v súčasnosti dostávajú do popredia vo všetkých odvetviach. Nie je tomu inak ani v prípade vzdelávacích inštitúcií, ktoré aplikujú inovatívne trendy priamo do vzdelávacích procesov. Medzi takéto trendy možno zaradiť napríklad rôzne aktivizujúce metódy, ktorých cieľom je aplikovať teoretické poznatky žiakov na praktických príkladoch, a tým uľahčiť zapamätanie si samotnej aplikácie. Jednotlivé aktivizujúce metódy majú za úlohu aj lepšie pripraviť žiakov na prax s cieľom získať väčšie sebavedomie, lepšie komunikačné schopnosti, schopnosť počúvať a spolupracovať. Inovatívnym trendom vo vzdelávacích procesoch v rýchlo sa rozvíjajúcej digitálnej dobe je aj využívanie umelej inteligencie, ktorej úlohou je poskytnúť študentom viacero riešení, pričom študent musí kriticky premýšľať, aby si spomedzi navrhovaných riešení vybral tú najvhodnejšiu alternatívu. Prepojením zručností získaných aktivizujúcimi metódami a kritického myslenia študenta pri implementácii umelej inteligencie do vyučovacieho procesu sa študentovi poskytujú nielen teoretické vedomosti, ale aj praktická príprava na ďalšie pracovné zaradenie. Vybrané typy aktivizujúcich metód v edukačnom procese, ako aj využitie umelej inteligencie v praxi edukačného procesu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00407-009, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené513.2 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.