- Applying Artificial Intelligence in Education: Innovations in Product…
Number of the records: 1  

Applying Artificial Intelligence in Education: Innovations in Product Management and Branding

  1. Title Applying Artificial Intelligence in Education: Innovations in Product Management and Branding
    Parallel titleAplikácia umelej inteligencie vo vzdelávaní: inovácie v produktovom manažmente a budovaní značky
    Author infoLukáš Vavlič, Jozef Zuzik
    Author Vavlič Lukáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Zuzik Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. Pp. 98-104. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2
    NoteKEGA 032EU-4/2024
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords vzdelávanie * inteligencia umelá * technológie nové * inovácie technologické * manažment produktový * budovanie značky * efektívnosť * študenti
    AnnotationMožnosti využitia umelej inteligencie vo vzdelávacom procese so zameraním sa na produktový manažment a budovanie značky. Porovnanie tradičných metód s modernými trendmi a analýza, ako môže umelá inteligencia podporiť študentov pri rozvíjaní kľúčových zručností v týchto oblastiach, vrátane navrhovania inovatívnych riešení, tvorby produktov, budovania identity značky a propagácie značky. Umelá inteligencia umožňuje vylepšené návrhy produktov a pomáha študentom lepšie pochopiť zložitosť tvorby produktov, identity trhu a efektívnej propagácie. Príklady ako môže umelá inteligencia zlepšiť vzdelávací proces poskytovaním praktických nástrojov na riešenie skutočných problémov v riadení produktov a brandingu, vrátane vytvorenia silnej identity značky a strategickej propagácie. Integrácia umelej inteligencie do vzdelávacieho procesu s cieľom zefektívniť a aktualizovať učenie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00407-011, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené347.6 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.