Number of the records: 1
Digital Innovation in Marketing and Business Education as a Key to Business Success
Title Digital Innovation in Marketing and Business Education as a Key to Business Success Parallel title Digitálne inovácie vo vzdelávaní v oblasti marketingu a obchodu, ako kľúč k podnikateľskému úspechu Author info Erik Weiss, Mária Janošková, Roland Weiss Author Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Janošková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Source document "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. Pp. 105-111. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2 Note KEGA 032EU-4/2024 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords inovácie technologické * digitalizácia * technológie nové * vzdelávanie * marketing * obchod * podnikanie * školstvo * študenti * zručnosti digitálne * univerzity * absolventi Annotation Digitálne inovácie výrazne menia spôsoby vzdelávania, podporujú formovanie podnikateľských schopností absolventov stredných škôl a univerzít. V súčasnosti ide o transformáciu tradičných vzdelávacích postupov, poskytujúcich nové možnosti pre rozvoj zručností nevyhnutných pre úspech v podnikaní. Integrácia moderných technológií do vzdelávacieho procesu umožňuje nielen efektívnejší prenos vedomostí, ale aj rozvoj praktických zručností, podporujúcich úspešné pôsobenie na dynamickom trhu. Vplyv digitálnych inovácií na vzdelávací proces v oblasti marketingu a obchodného podnikania. Spôsob, akým digitálne inovácie môžu prispieť k rozvoju podnikateľského myslenia a obchodných zručností študentov univerzity. Význam digitálnych inovácií vo vzdelávaní ako kľúčového faktora pri formovaní zručností absolventov v oblasti marketingu a obchodu a tiež navrhnutie možností ďalšieho rozvoja a integrácie týchto technológií v kontexte univerzitného vzdelávania. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00407-012, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 312.4 KB available after login article
Number of the records: 1