- Digital Innovation in Marketing and Business Education as a Key to Bu…
Number of the records: 1  

Digital Innovation in Marketing and Business Education as a Key to Business Success

  1. Title Digital Innovation in Marketing and Business Education as a Key to Business Success
    Parallel titleDigitálne inovácie vo vzdelávaní v oblasti marketingu a obchodu, ako kľúč k podnikateľskému úspechu
    Author infoErik Weiss, Mária Janošková, Roland Weiss
    Author Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Janošková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Source document "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. Pp. 105-111. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2
    NoteKEGA 032EU-4/2024
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords inovácie technologické * digitalizácia * technológie nové * vzdelávanie * marketing * obchod * podnikanie * školstvo * študenti * zručnosti digitálne * univerzity * absolventi
    AnnotationDigitálne inovácie výrazne menia spôsoby vzdelávania, podporujú formovanie podnikateľských schopností absolventov stredných škôl a univerzít. V súčasnosti ide o transformáciu tradičných vzdelávacích postupov, poskytujúcich nové možnosti pre rozvoj zručností nevyhnutných pre úspech v podnikaní. Integrácia moderných technológií do vzdelávacieho procesu umožňuje nielen efektívnejší prenos vedomostí, ale aj rozvoj praktických zručností, podporujúcich úspešné pôsobenie na dynamickom trhu. Vplyv digitálnych inovácií na vzdelávací proces v oblasti marketingu a obchodného podnikania. Spôsob, akým digitálne inovácie môžu prispieť k rozvoju podnikateľského myslenia a obchodných zručností študentov univerzity. Význam digitálnych inovácií vo vzdelávaní ako kľúčového faktora pri formovaní zručností absolventov v oblasti marketingu a obchodu a tiež navrhnutie možností ďalšieho rozvoja a integrácie týchto technológií v kontexte univerzitného vzdelávania.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00407-012, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené312.4 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.