Number of the records: 1
Education as One of the Targets of the Europe 2020 Strategy and the 2030 Agenda for Sustainable Development
Title Education as One of the Targets of the Europe 2020 Strategy and the 2030 Agenda for Sustainable Development Translation Vzdelávanie ako jeden z cieľov Stratégie Európa 2020 a Agendy 2030 pre udržateľný rozvoj Author info Jana Maťašová, Emília Duľová Spišáková, Miroslava Barkóciová Author Maťašová Jana EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF Co-authors Duľová Spišáková Emília EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF Barkóciová Miroslava EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Source document "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. S. 144-156. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2 Note A-24-107/0015-00. - KEGA 035EU-4/2022 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords vzdelanie * vzdelávanie * vzdelávanie terciárne * Európa * Európska únia * ciele riadenia * stratégia hospodárska * rozvoj hospodársky Annotation Zaoberanie sa problematikou vzdelávania v členských krajinách Európskej únie v kontexte stratégie Európa 2020 a Agendy 2030 pre udržateľný rozvoj. Komparácia vývoja miery predčasne ukončeného vzdelávania, odbornej prípravy a podielu osôb s ukončeným terciárnym vzdelaním na celkovom počte osôb vo veku 30 až 34 rokov v Európskej únii (so zameraním predovšetkým na krajiny V4) a identifikovanie rozdielov medzi mužmi a ženami v sledovanej oblasti. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00407-014, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 556.4 KB available after login article
Number of the records: 1