Number of the records: 1
The Use of Artificial Intelligence to Promote Sustainable Consumer Behavior: Analyzing Societal Challenges and Opportunities
Title The Use of Artificial Intelligence to Promote Sustainable Consumer Behavior: Analyzing Societal Challenges and Opportunities Translation Využitie umelej inteligencie na podporu udržateľného spotrebiteľského správania: Analýza výziev a príležitostí pre spoločnosť Author info Alexandra Filipová, Erik Weiss Author Filipová Alexandra EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. S. 217-222. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2 Note KEGA 032EU-4/2024 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords inteligencia umelá * správanie spotrebiteľa * udržateľnosť * spoločnosť občianska Annotation Skúmanie úlohy AI v podpore udržateľného spotrebiteľského správania so zameraním na spoločenské výzvy, ako etické otázky, ochrana osobných údajov a digitálna inklúzia. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00407-020, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 323.6 KB available after login article
Number of the records: 1