- The Use of Artificial Intelligence to Promote Sustainable Consumer Be…
Number of the records: 1  

The Use of Artificial Intelligence to Promote Sustainable Consumer Behavior: Analyzing Societal Challenges and Opportunities

  1. Title The Use of Artificial Intelligence to Promote Sustainable Consumer Behavior: Analyzing Societal Challenges and Opportunities
    TranslationVyužitie umelej inteligencie na podporu udržateľného spotrebiteľského správania: Analýza výziev a príležitostí pre spoločnosť
    Author infoAlexandra Filipová, Erik Weiss
    Author Filipová Alexandra EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. S. 217-222. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2
    NoteKEGA 032EU-4/2024
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords inteligencia umelá * správanie spotrebiteľa * udržateľnosť * spoločnosť občianska
    AnnotationSkúmanie úlohy AI v podpore udržateľného spotrebiteľského správania so zameraním na spoločenské výzvy, ako etické otázky, ochrana osobných údajov a digitálna inklúzia.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00407-020, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené323.6 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.