Number of the records: 1  

The Impact of Artificial Intelligence on Branding

  1. Title The Impact of Artificial Intelligence on Branding
    TranslationVplyv umelej inteligencie na branding
    Author infoSlávka Bocánová, Erik Weiss
    Author Bocánová Slávka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. S. 223-229. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2
    NoteKEGA 032EU-4/2024
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords inteligencia umelá * značky * stratégia marketingová * vplyvy na prácu * prostredie virtuálne * efektívnosť
    AnnotationRozbor ako AI technológie, ako sú chatboty a odporúčacie systémy, prispievajú k zlepšeniu interakcie medzi značkami a spotrebiteľmi. Skúmanie potenciálnych nevýhod AI, ako je nedostatok kreativity a etické otázky, spojené s jej používaním. Príspevok tiež zdôrazňuje, že aj napriek výhodám existujú značky, ktoré sa rozhodujú pre tradičné prístupy, aby zachovali autenticitu a osobný kontakt so zákazníkmi.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00407-021, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené320.8 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.