Number of the records: 1
The Impact of Artificial Intelligence on Branding
Title The Impact of Artificial Intelligence on Branding Translation Vplyv umelej inteligencie na branding Author info Slávka Bocánová, Erik Weiss Author Bocánová Slávka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. S. 223-229. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2 Note KEGA 032EU-4/2024 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords inteligencia umelá * značky * stratégia marketingová * vplyvy na prácu * prostredie virtuálne * efektívnosť Annotation Rozbor ako AI technológie, ako sú chatboty a odporúčacie systémy, prispievajú k zlepšeniu interakcie medzi značkami a spotrebiteľmi. Skúmanie potenciálnych nevýhod AI, ako je nedostatok kreativity a etické otázky, spojené s jej používaním. Príspevok tiež zdôrazňuje, že aj napriek výhodám existujú značky, ktoré sa rozhodujú pre tradičné prístupy, aby zachovali autenticitu a osobný kontakt so zákazníkmi. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00407-021, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 320.8 KB available after login article
Number of the records: 1