Number of the records: 1
Readiness of Interest Groups to Transition to the Application of Neuromarketing in the Context of Creating Advertising Content
Title Readiness of Interest Groups to Transition to the Application of Neuromarketing in the Context of Creating Advertising Content Translation Pripravenosť záujmových skupín na prechod na aplikáciu neuromarketingu v kontexte tvorby reklamného obsahu Author info Marek Kukura, Michal Jankovič, Michael Šášky Author Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. Special Issue (2024), s. 186-196. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081 Note VEGA 1/0354/22 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * reklama * správanie spotrebiteľa * marketing Annotation Tento článok skúma vplyv rodových rozdielov a rozdielov medzi mestom a vidiekom na postoje k vede a technike (S&T) so špecifickým zameraním na nedostatočne preskúmanú oblasť lekárskej vedy. Existujúca literatúra zdôrazňuje pohlavie ako kritický faktor pri formovaní postojov k vede a technike, no výskum špecifický pre lekársku vedu je stále riedky. Štúdia si kladie za cieľ vyriešiť túto medzeru skúmaním toho, ako pohlavie a miesto pobytu (mestské vs. vidiek) ovplyvňujú postoje k lekárskej vede medzi dospievajúcimi a dospelými. Pomocou prístupu zmiešaných metód sa vykonali kvantitatívne prieskumy s cieľom zhromaždiť údaje z rôznych demografických skupín. Na analýzu údajov sa použili štatistické analýzy a tematické kódovanie, ktoré odhalilo jemné pohľady na rodovo špecifické vnímanie lekárskej vedy. Zistenia naznačujú, že muži majú vo všeobecnosti pozitívnejšie postoje k lekárskej vede v porovnaní so ženami a obyvatelia miest majú tendenciu prejavovať priaznivejšie postoje ako ich vidiecke náprotivky. Tieto výsledky podčiarkujú intersekcionálnosť rodových a mestských a vidieckych kontextov pri formovaní postojov k lekárskej vede, s dôsledkami pre vzdelávacie stratégie, politiky v oblasti zdravotnej starostlivosti a informačné iniciatívy zamerané na podporu rovnosti v oblastiach vedy a techniky. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 0305550-024, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: Special Issue
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 611.1 KB available after login article
Number of the records: 1