Number of the records: 1  

Readiness of Interest Groups to Transition to the Application of Neuromarketing in the Context of Creating Advertising Content

  1. Title Readiness of Interest Groups to Transition to the Application of Neuromarketing in the Context of Creating Advertising Content
    TranslationPripravenosť záujmových skupín na prechod na aplikáciu neuromarketingu v kontexte tvorby reklamného obsahu
    Author infoMarek Kukura, Michal Jankovič, Michael Šášky
    Author Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. Special Issue (2024), s. 186-196. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081
    NoteVEGA 1/0354/22
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuromarketing * reklama * správanie spotrebiteľa * marketing
    AnnotationTento článok skúma vplyv rodových rozdielov a rozdielov medzi mestom a vidiekom na postoje k vede a technike (S&T) so špecifickým zameraním na nedostatočne preskúmanú oblasť lekárskej vedy. Existujúca literatúra zdôrazňuje pohlavie ako kritický faktor pri formovaní postojov k vede a technike, no výskum špecifický pre lekársku vedu je stále riedky. Štúdia si kladie za cieľ vyriešiť túto medzeru skúmaním toho, ako pohlavie a miesto pobytu (mestské vs. vidiek) ovplyvňujú postoje k lekárskej vede medzi dospievajúcimi a dospelými. Pomocou prístupu zmiešaných metód sa vykonali kvantitatívne prieskumy s cieľom zhromaždiť údaje z rôznych demografických skupín. Na analýzu údajov sa použili štatistické analýzy a tematické kódovanie, ktoré odhalilo jemné pohľady na rodovo špecifické vnímanie lekárskej vedy. Zistenia naznačujú, že muži majú vo všeobecnosti pozitívnejšie postoje k lekárskej vede v porovnaní so ženami a obyvatelia miest majú tendenciu prejavovať priaznivejšie postoje ako ich vidiecke náprotivky. Tieto výsledky podčiarkujú intersekcionálnosť rodových a mestských a vidieckych kontextov pri formovaní postojov k lekárskej vede, s dôsledkami pre vzdelávacie stratégie, politiky v oblasti zdravotnej starostlivosti a informačné iniciatívy zamerané na podporu rovnosti v oblastiach vedy a techniky.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 0305550-024, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: Special Issue

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené611.1 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.