Number of the records: 1
Evaluating Critical Thinking in Higher Education: An Analysis of University Students Using the CThQ
Title Evaluating Critical Thinking in Higher Education: An Analysis of University Students Using the CThQ Translation Hodnotenie kritického myslenia vo vysokom školstve: analýza univerzitných študentov pomocou dotazníka CThQ Author info Zuzana Skorková, Hana Gažová Adamková Author Skorková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Co-authors Gažová Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Proceedings of IAC in Budapest 2024 : Budapest, Hungary : December 1 - 2, 2024. Pp. 61-68. - Prague : Czech Institute of Academic Education, 2024 / Janesova Maria ; Kratochvílová Helena ; IAC in Budapest 2024 International Academic Conference. ISBN 978-80-88203-40-7 Note VEGA 1/0623/22 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords vzdelávanie * študenti * myslenie kritické * hodnotenie * dotazníky * školy vysoké * analýzy Annotation Kritické myslenie je jednou z najdôležitejších zručností v terciárnom vzdelávaní, ktorá umožňuje študentom efektívne formulovať, hodnotiť a kombinovať informácie. Kritické myslenie ako komplexná a mnohostranná schopnosť zahŕňa rôzne procesy, ako je analýza, hodnotenie, vytváranie, zapamätanie, pochopenie a aplikácia vedomostí, ktoré sú rozhodujúce pre dosiahnutie akademických cieľov a tiež celoživotného vzdelávania. Tento výskum sa zameriava na úrovne kritického myslenia, ktoré preukázala vzorka 160 študentov vysokých škôl, ktorí vyplnili dotazník kritického myslenia (CThQ). Štúdia potvrdzuje použiteľnosť CThQ pri hodnotení myslenia a poskytuje pochopenie úrovne kritického myslenia medzi vysokoškolskými študentmi, čo demonštruje užitočnosť nástroja v rôznych vzdelávacích prostrediach. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00436-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 290.2 KB available after login article
Number of the records: 1