Number of the records: 1
Hodnotenie spokojnosti klientov kúpeľného podniku
Title Hodnotenie spokojnosti klientov kúpeľného podniku Parallel title Evaluation of Client Satisfaction of the Spa Company Author info Paulína Krnáčová, Viera Kubičková, Adam Krajči Author Krnáčová Paulína EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Co-authors Kubičková Viera EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Krajči Adam Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 16, č. 2 (2024), s. 45-53. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988 Note VEGA 1/0271/23 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords spokojnosť zákazníkov * ruch cestovný kúpeľný * kúpeľníctvo Annotation Hlavným cieľom článku je zistiť mieru spokojnosti klientov Kúpeľov Trenčianske Teplice. Článok je venovaný hodnoteniu spokojnosti klientov kúpeľnej spoločnosti Kúpele Trenčianske Teplice na základe použitia modelovej metodiky SERVQUAL, ktorá slúžila ako inšpirácia pre hodnotenie celkovej spokojnosti. Na základe primárneho výskumu zameraného na spokojnosť zákazníkov s rôznymi aspektmi služieb poskytovaných kúpeľnou spoločnosťou sme sledovali päť dimenzií kvality služieb a pre každú dimenziu vypočítali skóre spokojnosti. Celkové skóre spokojnosti 2,56 zodpovedá vysokej spokojnosti klientov. Výsledky ukazujú, že klienti kúpeľnej spoločnosti sú veľmi spokojní najmä s rozmermi služieb ako je empatia, istota a hmatateľnosť. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00473-007, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 2
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 184.9 KB available after login article
Number of the records: 1