- Hodnotenie spokojnosti klientov kúpeľného podniku
Number of the records: 1  

Hodnotenie spokojnosti klientov kúpeľného podniku

  1. Title Hodnotenie spokojnosti klientov kúpeľného podniku
    Parallel titleEvaluation of Client Satisfaction of the Spa Company
    Author infoPaulína Krnáčová, Viera Kubičková, Adam Krajči
    Author Krnáčová Paulína EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Co-authors Kubičková Viera EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Krajči Adam
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 16, č. 2 (2024), s. 45-53. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988
    NoteVEGA 1/0271/23
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spokojnosť zákazníkov * ruch cestovný kúpeľný * kúpeľníctvo
    AnnotationHlavným cieľom článku je zistiť mieru spokojnosti klientov Kúpeľov Trenčianske Teplice. Článok je venovaný hodnoteniu spokojnosti klientov kúpeľnej spoločnosti Kúpele Trenčianske Teplice na základe použitia modelovej metodiky SERVQUAL, ktorá slúžila ako inšpirácia pre hodnotenie celkovej spokojnosti. Na základe primárneho výskumu zameraného na spokojnosť zákazníkov s rôznymi aspektmi služieb poskytovaných kúpeľnou spoločnosťou sme sledovali päť dimenzií kvality služieb a pre každú dimenziu vypočítali skóre spokojnosti. Celkové skóre spokojnosti 2,56 zodpovedá vysokej spokojnosti klientov. Výsledky ukazujú, že klienti kúpeľnej spoločnosti sú veľmi spokojní najmä s rozmermi služieb ako je empatia, istota a hmatateľnosť.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00473-007, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené184.9 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.