Number of the records: 1
CLIL im Fachunterricht als Mittel zu Vollfüllung von Mehrsprachigkeitszielen der Europäischen Union
Title CLIL im Fachunterricht als Mittel zu Vollfüllung von Mehrsprachigkeitszielen der Europäischen Union Parallel title CLIL in the Teaching of Professional Subjects as a Way of Meeting the Linguistic Goals of Multilingualism in the European Union Translation CLIL v odbornom vzdelávaní ako prostriedok naplnenia cieľov viacjazyčnosti Európskej únie Author Šukolová Lucia EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ Source document Mehrsprachigkeit als ein Phänomen des 21. Jahrhunderts. S. 73-82. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024 / Ondrušová Terézia ; Rakšányiová Jana. ISBN 978-80-7556-152-7 Note VEGA 1/0295/23 Document kind schedule of articles from year books Language German Country of Edition Czech Republic Keywords jazyky cudzie * vzdelanie * jazykoveda * Európska únia * Slovensko Annotation Výučba cudzích jazykov prechádza mnohými zmenami. Odráža trendy doby a požiadavky spoločnosti, otvára dvere novým prístupom a pohľadom na vyučovanie. Slovensko ako jedna z členských krajín Európskej únie sa snaží napĺňať svoju jazykovú politiku, ktorou je trojjazyčnosť (rodný jazyk + 2 cudzie jazyky). Jazykové integrované vzdelávanie obsahu (CLIL) rezonuje v pedagogickej komunite ako efektívny nástroj na dosiahnutie jazykových cieľov viacjazyčnej EÚ. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00487-006, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 257 KB available after login article
Number of the records: 1