Number of the records: 1  

Etické výzvy v brandingu spojené s používaním AI

  1. Title Etické výzvy v brandingu spojené s používaním AI
    Parallel titleEthical Challenges in Branding Associated with the Use of AI
    Author infoSlávka Bocánová
    Author Bocánová Slávka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 19-25. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Čulková Katarína ; Dzurová Mária ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5184-7
    NoteKEGA 032EU-4-2024
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * inteligencia umelá * etika
    AnnotationTento príspevok analyzuje etické otázky, ktoré vznikajú pri aplikácii AI v oblasti marketingu a budovania značky. Nástup AI prináša so sebou nové výzvy, najmä v oblasti transparentnosti, ochrany osobných údajov a algoritmickej zaujatosti, čo môže významne ovplyvniť dôveru spotrebiteľov a ich lojalitu k značkám. Prostredníctvom SOR modelu (Stimulus- Organism- Response) príspevok objasňuje, ako etické aspekty AI zasahujú do vzťahu medzi značkou a spotrebiteľom, pričom sa zdôrazňuje, že hoci technológie založené na AI umožňujú vysoký stupeň personalizácie, môžu mať aj riziká z pohľadu vnímania zákazníckej dôvery. Neetické využívanie AI môže vyústiť do nízkej angažovanosti spotrebiteľov a oslabenia ich lojality. Práca preto akcentuje potrebu dodržiavania etických zásad pri implementácii AI, čím možno nielen podporiť dôveru zákazníkov, ale aj minimalizovať potenciálne negatívne dôsledky na spoločnosť.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00510-007, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.