Number of the records: 1
Beyond Data: Strategically Leveraging Consumer Metrics and Market Signals of Business Prosperity in the Context of Marketing Communications
Title Beyond Data: Strategically Leveraging Consumer Metrics and Market Signals of Business Prosperity in the Context of Marketing Communications Translation Nad dáta : Strategické využitie spotrebiteľských metrík a trhových signálov obchodnej prosperity v kontexte marketingovej komunikácie Author info Tomáš Fašiang, Pavel Gežík Author Fašiang Tomáš Co-authors Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 15, no. 1 (2024), s. 98-114. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2024. ISSN 2730-051X DOI 10.34135/communicationtoday.2024.Vol.15.No.1.7 Note APVV-22-0469. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords podnikanie * správanie spotrebiteľa * ukazovatele ekonomické * komunikácia marketingová Annotation Cieľom štúdie je na základe korelácie trhových údajov vysvetliť a priblížiť vzájomné vzťahy vybraných ekonomických atribútov a metrík spotrebiteľského správania. Prieskum je realizovaný v rámci optimalizačného určenia alokácie nákupného gradientu obchodnej jednotky v kontexte maximalizácie efektu komunikačných a obslužných činností orientovaných na dosiahnutie ekonomickej prosperity podnikateľského subjektu. Public work category ADN Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00526-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.4 MB publicly available article
Number of the records: 1