Number of the records: 1
The Website through Gen Z’s Eyes: Key Insights and Important Elements for Effective Online PR Promotion of Universities.
Title The Website through Gen Z’s Eyes: Key Insights and Important Elements for Effective Online PR Promotion of Universities. Translation Webové stránky očami generácie Z: kľúčové poznatky a dôležité prvky pre efektívne online PR propagáciu univerzít Author info Hana Volfová, Anna Janků, Miroslav Landa, Natálie Rausová Author Volfová Hana Co-authors Janků Anna Landa Miroslav Rausová Natálie Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 19, č. 2 (2024), s. 14-23. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2024.19.2.2 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia marketingová * generácie * študenti * stránky webové * inteligencia umelá Annotation Článok vychádza z teoretických základov online PR a marketingovej komunikácie a zameriava sa na meniace sa prístupy a očakávania generácie Z, ktorá je stále viac digitálne zdatná a ovplyvňuje trendy v online marketingu. Analyzujeme, ako digitálne kompetencie a preferencie vysokoškolských študentov generácie Z ovplyvňujú ich vnímanie prvkov online PR univerzitných webových stránok, ako je prehľadnosť, UI, vizuálna stránka, informatívnosť a funkčnosť webových stránok. Výsledky tohto výskumu poskytujú cenné poznatky pre marketérov a PR špecialistov, ktorí sa snažia lepšie porozumieť tomu, ako komunikovať s Generáciou Z a ako efektívne využívať online PR stratégie pre lepšie zapojenie a budovanie pevnejších vzťahov s touto kľúčovou demografickou skupinou. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 122.6 KB publicly available article
Number of the records: 1