- Comprehensive Research on the Diversification of Consumer Purchasing …
Number of the records: 1  

Comprehensive Research on the Diversification of Consumer Purchasing Behaviour on Food E-Commerce Platforms: an Age-Focused Analysis and Strategic Implications

  1. Title Comprehensive Research on the Diversification of Consumer Purchasing Behaviour on Food E-Commerce Platforms: an Age-Focused Analysis and Strategic Implications
    TranslationKomplexný výskum diverzifikácie spotrebiteľského nákupného správania na platformách elektronického obchodu s potravinami: analýza zameraná na vek a strategické dôsledky
    Author infoDagmar Klepochová, Štefan Žák, Mária Hasprová
    Author Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. Pp. 91-107. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024 / Žák Štefan ; Strážovská Helena ; Gubíniová Katarína. ISBN 978-80-974995-1-8
    NoteVEGA 1/0505/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * obchod elektronický * potraviny * inovácie technologické
    AnnotationTento článok predstavuje komplexnú analýzu spotrebiteľa nákupné správanie na platformách elektronického obchodu s potravinami s dôrazom na identifikáciu rozdielov v správaní v rôznych vekových skupinách. Výskum skúma základné determinanty formujúce spotrebiteľské rozhodovanie a zároveň sa zaoberá preferenciami produktov a služieb v kontexte technologických inovácií a ekologických trendov. Pozornosť sa venuje dynamike spotrebiteľských interakcií s digitálnymi platformami, pričom sa mapuje, ako tieto faktory ovplyvňujú spokojnosť a lojalitu voči konkrétnym platformám elektronického obchodu. Článok ponúka analytický pohľad na kľúčové faktory formujúce nákupné správanie v online prostredí, akými sú cenová dostupnosť, jednoduchý prístup k informáciám o produkte, prehľadnosť používateľského rozhrania a kvalita poskytovaných služieb. Okrem toho sa technologické inovácie, ako sú personalizované odporúčania a automatizované služby zákazníkom, skúmajú ako základné prvky moderných stratégií elektronického obchodu. Táto analýza poskytuje hlbší pohľad na vyvíjajúce sa trendy v online nakupovaní a identifikuje stratégie, ktoré by mohli zvýšiť spokojnosť zákazníkov a umožniť efektívnejšie prispôsobenie ponuky rôznym segmentom trhu. Zaoberá sa tiež tým, ako môžu platformy reagovať na meniace sa očakávania a potreby spotrebiteľov v dynamicky sa vyvíjajúcom prostredí elektronického obchodu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00588-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené541.2 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.