Number of the records: 1
Generational Differences in the Influence of Opinion Leaders on Consumer Behaviour: an Exploratory Study of Generations X, Y and Z
Title Generational Differences in the Influence of Opinion Leaders on Consumer Behaviour: an Exploratory Study of Generations X, Y and Z Translation Generačné rozdiely vo vplyve mienkotvorných lídrov na spotrebiteľské správanie: Prieskumná štúdia generácií X, Y a Z Author info Simona Burzová, Lucia Malíčková, Štefan Žák Author Burzová Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Malíčková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. Pp. 21-34. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024 / Žák Štefan ; Strážovská Helena ; Gubíniová Katarína. ISBN 978-80-974995-1-8 Note VEGA 1/0505/22 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords rozdiely generačné * správanie spotrebiteľa * ekonómia behaviorálna Annotation Vodcovstvo verejnej mienky zohráva kľúčovú úlohu v marketingovej komunikácii a významne ovplyvňuje správanie spotrebiteľov v rôznych fázach rozhodovacieho procesu. Táto štúdia sa zameriava na skúmanie vplyvu lídrov verejnej mienky na správanie spotrebiteľov v rámci troch generačných kohort – generácií X, Y a Z. Cieľom je analyzovať preferencie a reakcie týchto generácií na marketingové podnety sprostredkované lídrami verejnej mienky a identifikovať rozdiely v ich prístupoch k nákupným rozhodnutiam. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00588-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 539.1 KB available after login article
Number of the records: 1