- Empirical Research on the Impact of Consumer Reviews on Purchasing Be…
Number of the records: 1  

Empirical Research on the Impact of Consumer Reviews on Purchasing Behaviour: Insights for Strategic Marketing

  1. Title Empirical Research on the Impact of Consumer Reviews on Purchasing Behaviour: Insights for Strategic Marketing
    TranslationEmpirický výskum vplyvu spotrebiteľských recenzií na nákupné správanie: pohľady na strategický marketing
    Author infoMarína Korčoková, Dagmar Klepochová, Štefan Žák
    Author Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. Pp. 63-74. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024 / Žák Štefan ; Strážovská Helena ; Gubíniová Katarína. ISBN 978-80-974995-1-8
    NoteVEGA 1/0505/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * marketing strategický * zákazníci
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00588-005, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené529.5 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.