Number of the records: 1
Empirical Research on the Impact of Consumer Reviews on Purchasing Behaviour: Insights for Strategic Marketing
Title Empirical Research on the Impact of Consumer Reviews on Purchasing Behaviour: Insights for Strategic Marketing Translation Empirický výskum vplyvu spotrebiteľských recenzií na nákupné správanie: pohľady na strategický marketing Author info Marína Korčoková, Dagmar Klepochová, Štefan Žák Author Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. Pp. 63-74. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024 / Žák Štefan ; Strážovská Helena ; Gubíniová Katarína. ISBN 978-80-974995-1-8 Note VEGA 1/0505/22 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords správanie spotrebiteľa * marketing strategický * zákazníci Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00588-005, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 529.5 KB available after login article
Number of the records: 1