- Research on Effective Brand Awareness Building in Sport: Theoretical …
Number of the records: 1  

Research on Effective Brand Awareness Building in Sport: Theoretical and Empirical Perspectives

  1. Title Research on Effective Brand Awareness Building in Sport: Theoretical and Empirical Perspectives
    TranslationVýskum efektívneho budovania povedomia o značke v športe: teoretické a empirické perspektívy
    Author infoMária Hasprová, Marína Korčoková, Štefan Žák
    Author Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. Pp. 75-90. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024 / Žák Štefan ; Strážovská Helena ; Gubíniová Katarína. ISBN 978-80-974995-1-8
    NoteVEGA 1/0505/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * značky * šport * zákazníci
    AnnotationTento článok sa zaoberá problematikou budovania povedomia o značke v kontexte športového marketingu, pričom analyzuje teoretické aj empirické dimenzie, ktoré sú kľúčové pre pochopenie vnímania značky a jej postavenia na trhu. Povedomie o značke je základným prvkom efektívnej komunikácie a dlhodobej lojality zákazníkov; preto článok zdôrazňuje dôležitosť jeho systematického skúmania. Pozornosť sa venuje integrácii moderných digitálnych nástrojov, akými sú sociálne médiá a tradičné médiá, umožňujúce efektívne zacielenie na rôznorodé demografické skupiny. Štúdia ďalej skúma, ako vizuálne prvky značky vrátane log, farieb a sloganov prispievajú k zapamätateľnosti značky a emocionálnemu prepojeniu so spotrebiteľmi. Metodológia tohto článku spája hĺbkovú analýzu relevantnej literatúry a realizáciu marketingového výskumu, ktorý poskytuje kvantitatívne aj kvalitatívne pohľady na správanie a preferencie cieľových skupín. Výskum sa zameriava na identifikáciu kľúčových faktorov ovplyvňujúcich povedomie o značke, ako sú športové úspechy, komunikácia cez sociálne siete a priame interakcie so značkou na verejných podujatiach. Štúdia tiež skúma rozdiely v preferenciách medzi mladšími a staršími vekovými skupinami, čo odráža potrebu hybridných stratégií, ktoré spájajú digitálne a tradičné komunikačné kanály. Zistenia tohto výskumu poskytujú rámec pre implementáciu personalizovaných a inkluzívnych stratégií, ktoré môžu viesť k dlhodobej udržateľnosti a úspechu značky v konkurenčnom prostredí.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00588-006, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené514.5 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.