Number of the records: 1
Vplyv umelej inteligencie na efektivitu bannerovej reklamy
Title Vplyv umelej inteligencie na efektivitu bannerovej reklamy Parallel title The Impact of Artificial Intelligence on the Effectiveness of Banner Advertising Author info Simona Balaščáková, Lukáš Piatra Author Balaščáková Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Piatra Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2024 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : December 6, 2024, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 115-123. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2024 International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5216-5 Note VEGA 1/0392/23 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords vlastníctvo duševné * inteligencia umelá * reklama * marketing * technológie nové * digitalizácia Annotation S rozmachom digitálnych technológií a pokrokmi v oblasti umelej inteligencie (AI) prešla online reklama výraznými zmenami, najmä v oblasti bannerovej reklamy. AI priniesla nové možnosti v analýze správania používateľov, optimalizácii kampaní a cielení reklám na individuálnej úrovni. Tradičné metódy tvorby bannerových reklám, ktoré sa spoliehali na ľudskú kreativitu a manuálne riadenie kampaní, sú teraz vystavené výzvam zo strany pokročilých AI systémov, ktoré dokážu nielen automatizovať veľkú časť procesu, ale aj dynamicky prispôsobovať reklamy v reálnom čase podľa aktuálnych potrieb spotrebiteľov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00615-006, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 313.2 KB available after login article
Number of the records: 1