Number of the records: 1  

Podcasting a jeho vplyv na marketing

  1. Title Podcasting a jeho vplyv na marketing
    Author infoViliam Murin
    Author Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) : Reviewed Proceedings of Posts from a 26. International Scientific Conference : November 20th - 22th, 2024, PHF EU, Košice. Pp. 17-23. - Košice : KKM PHF, 2024 / Jakub Vincent ; Staňková Hana ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5213-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords podcast * stratégia marketingová * marketing elektronický
    AnnotationPodcasting sa stal významnou súčasťou digitálneho marketingu, ktorá mení tradičné marketingové stratégie svojou schopnosťou autenticky osloviť špecifické cieľové skupiny. Tento článok analyzuje vývoj podcastingu, jeho vplyv na marketingové stratégie a prínosy pre značky, ktoré využívajú podcasty ako komunikačný kanál. Zvláštna pozornosť je venovaná podcastingu na Slovensku, kde tento formát rýchlo rastie. Skúma formy podcastovej reklamy, výzvy spojené s meraním úspešnosti a nákladmi na produkciu, ako aj príležitosti, ktoré tento formát ponúka pre budovanie značky a zákazníckej lojality. Podcasting poskytuje značkám unikátnu možnosť vytvárať hlboké a autentické vzťahy so svojím publikom a má potenciál stať sa jedným z kľúčových nástrojov v digitálnych marketingových kampaniach.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00630-004, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené315.3 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.