Number of the records: 1
Podcasting a jeho vplyv na marketing
Title Podcasting a jeho vplyv na marketing Author info Viliam Murin Author Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) : Reviewed Proceedings of Posts from a 26. International Scientific Conference : November 20th - 22th, 2024, PHF EU, Košice. Pp. 17-23. - Košice : KKM PHF, 2024 / Jakub Vincent ; Staňková Hana ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5213-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords podcast * stratégia marketingová * marketing elektronický Annotation Podcasting sa stal významnou súčasťou digitálneho marketingu, ktorá mení tradičné marketingové stratégie svojou schopnosťou autenticky osloviť špecifické cieľové skupiny. Tento článok analyzuje vývoj podcastingu, jeho vplyv na marketingové stratégie a prínosy pre značky, ktoré využívajú podcasty ako komunikačný kanál. Zvláštna pozornosť je venovaná podcastingu na Slovensku, kde tento formát rýchlo rastie. Skúma formy podcastovej reklamy, výzvy spojené s meraním úspešnosti a nákladmi na produkciu, ako aj príležitosti, ktoré tento formát ponúka pre budovanie značky a zákazníckej lojality. Podcasting poskytuje značkám unikátnu možnosť vytvárať hlboké a autentické vzťahy so svojím publikom a má potenciál stať sa jedným z kľúčových nástrojov v digitálnych marketingových kampaniach. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00630-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 315.3 KB available after login article
Number of the records: 1