- Kombinácia online a prezenčného vzdelávania ako nový model pre budúcn…
Number of the records: 1  

Kombinácia online a prezenčného vzdelávania ako nový model pre budúcnosť

  1. Title Kombinácia online a prezenčného vzdelávania ako nový model pre budúcnosť
    Parallel titleCombining Online and In-Presence Education as a new Model for the Future
    Author infoPetra Szaryszová, Lenka Kuhnová
    Author Szaryszová Petra EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF
    Co-authors Kuhnová Lenka EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF
    Source document "Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii VII" : zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Vila Pokrok, Horný Smokovec, 17. máj 2024. S. 4-8. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Dugas Jaroslav ; Mesároš Peter ; Kršák Branislav ; Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-5215-8
    NoteKEGA 035EU-4/2022. - VEGA 1/0713/24
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords technológie informačné * vzdelávanie * pedagogika * technológie komunikačné * technológie nové * komunikácia
    AnnotationÚloha technológií v hybridnom vzdelávaní si vyžaduje premyslenú rovnováhu medzi tradičnými a inovatívnymi pedagogickými prístupmi. Prítomnosť študentov vo fyzickom prostredí prináša merateľné výsledky, ktoré môžu byť doplnené a obohatené o moderné technológie. (Bennett a kol., 2021) Zvládnutie technologickej podpory počas pandémie bolo z hľadiska udržania kvality výučby zásadné. To sa prejavilo nielen vo zvýšených nárokoch na Centrum informačných technológií (CIT), ale aj v dod atočných výdavkoch vzdelávacích inštitúcií na rýchle zabezpečenie potrebných notebookov, tabletov, kamier, mikrofónov a ďalších zariadení.
    Public work categoryInvited reports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00627-008, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.