Number of the records: 1  

Udržateľnosť

  1. Title Udržateľnosť : ako vybudovať značku v čase klimatickej zmeny
    Author infoKatarína Chomová, recenzenti: Ľubica Knošková, Barbora Čapková
    Author Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Knošková Ľubica (Recenzent)
    Čapková Barbora (Recenzent)
    Issue dataBratislava : GRADA , 2024. - [317 s.] [20 AH]
    Issue1. vydanie
    ISBN978-80-8090-900-0 (pdf)
    Document kindtextbooks
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords udržateľnosť * zmeny klimatické * budovanie značky * marketing * produkty environmentálne * inovácie environmentálne * dizajn * technológie nové * meranie výkonnosti * komunikácia marketingová * spolupráca podnikov * greenwashing
    Public work categoryAcademic school-books issued in home editorship
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00640-001, kópia titul. strany


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.