Number of the records: 1
The Business Model of a Retailer Based on the Consumer-Centric Approach in Building the Value of a Loyalty Programme on the Food Market
Title The Business Model of a Retailer Based on the Consumer-Centric Approach in Building the Value of a Loyalty Programme on the Food Market Translation Obchodný model maloobchodníka založený na spotrebiteľsky orientovanom prístupe pri budovaní hodnoty vernostného programu na trhu s potravinami Author info Pavol Kita, Marián Čvirik, Grzegorz Maciejewski Author Kita Pavol Co-authors Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Maciejewski Grzegorz Source document Forum Scientiae Oeconomia. Vol. 12, no. 4 (2024), pp. 47-65. - Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. ISSN 2353-4435 DOI 10.23762/FSO_VOL12_NO4_3 Note VEGA 1/0012 /22. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Poland Keywords obchod * digitalizácia * spotrebitelia * programy vernostné Annotation Cieľom článku je predstaviť dôležitosť vernostného programu (LP) vzhľadom na jeho úlohu pri kultivácii vzťahu medzi maloobchodníkom a dodávateľom s cieľom vytvárať výnimočnú hodnotu pre obchodný model maloobchodníka na trhu s potravinami, ktorý potom prináša. koncovému zákazníkovi vo svojej ponuke. Štúdia predstavuje prieskum medzi 251 manažérmi predajní potravín, ktorí hodnotili, ako vnímajú LP svojich zákazníkov. Public work category ADM Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00646-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 782.4 KB publicly available article
Number of the records: 1