- The Business Model of a Retailer Based on the Consumer-Centric Approa…
Number of the records: 1  

The Business Model of a Retailer Based on the Consumer-Centric Approach in Building the Value of a Loyalty Programme on the Food Market

  1. Title The Business Model of a Retailer Based on the Consumer-Centric Approach in Building the Value of a Loyalty Programme on the Food Market
    TranslationObchodný model maloobchodníka založený na spotrebiteľsky orientovanom prístupe pri budovaní hodnoty vernostného programu na trhu s potravinami
    Author infoPavol Kita, Marián Čvirik, Grzegorz Maciejewski
    Author Kita Pavol
    Co-authors Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Maciejewski Grzegorz
    Source document Forum Scientiae Oeconomia. Vol. 12, no. 4 (2024), pp. 47-65. - Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. ISSN 2353-4435
    DOI 10.23762/FSO_VOL12_NO4_3
    NoteVEGA 1/0012 /22. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    Keywords obchod * digitalizácia * spotrebitelia * programy vernostné
    AnnotationCieľom článku je predstaviť dôležitosť vernostného programu (LP) vzhľadom na jeho úlohu pri kultivácii vzťahu medzi maloobchodníkom a dodávateľom s cieľom vytvárať výnimočnú hodnotu pre obchodný model maloobchodníka na trhu s potravinami, ktorý potom prináša. koncovému zákazníkovi vo svojej ponuke. Štúdia predstavuje prieskum medzi 251 manažérmi predajní potravín, ktorí hodnotili, ako vnímajú LP svojich zákazníkov.
    Public work categoryADM
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00646-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF782.4 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.