Number of the records: 1
The Celebrity Effect: Purchasing Patterns of Generations Y and Z
Title The Celebrity Effect: Purchasing Patterns of Generations Y and Z Translation The Celebrity Effect: Vzory nákupu generácií Y a Z Author info Simona Burzová Author Burzová Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Proceedings of 11th International Scientific Conference of Doctoral Students : Košice, Slovakia, 30th May 2024. Pp. 74-78. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2024 / Korba Peter ; Daneshjo Naqibullah ; International Scientific Conference of Doctoral Students 11.. ISBN 978-80-553-3842-2 Note VEGA 1/0505/22 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords správanie spotrebiteľa * budovanie značky * generácie * rozhodovanie nákupné Annotation Cieľom tohto príspevku je preskúmať vplyv celebrít na nákupné správanie spotrebiteľov z generácií Y a Z s cieľom identifikovať ich vnímanie a rozlíšiť akékoľvek medzigeneračné rozdiely. Aby sme sa ponorili do tohto prieskumu, začneme objasnením základných pojmov tejto témy, ako sú „celebrity“ a „spotrebiteľské nákupy“. Pomocou hĺbkových rozhovorov ako našej primárnej výskumnej metódy sme starostlivo analyzovali zhromaždené údaje. Naše zistenia odhaľujú prevládajúcu pozitívnu dispozíciu medzi generáciami Y a Z voči celebritám v propagácii značky, s viditeľným vplyvom na ich nákupné tendencie. Najmä generácia Z vykazuje výraznejšiu náchylnosť na vplyv celebrít. V našich záverečných poznámkach poskytujeme stručný prehľad našich zistení a identifikujeme oblasti pre budúci výskum. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00461-007, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 724.1 KB available after login article
Number of the records: 1