Number of the records: 1
Neuromarketing and the Impact of Influencers on Consumer Decision-Making Processes
Title Neuromarketing and the Impact of Influencers on Consumer Decision-Making Processes Translation Neuromarketing a vplyv influencerov na rozhodovacie procesy spotrebiteľov Author info Simona Burzová Author Burzová Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 5-15. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024 / Hanuláková Eva ; Cierniak-Emerych Anna ; Karlíček Miroslav ; Goldenberg Zoltán ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5183-0 Note VEGA 1/0354/22 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * médiá sociálne * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa Annotation Integrácia neurovedy do výskumu spotrebiteľského správania nabrala v posledných rokoch pozoruhodnú dynamiku. Spotrebiteľská neuroveda poskytuje cenné poznatky o kognitívnych a emocionálnych faktoroch ovplyvňujúcich rozhodovanie a pomáha objasniť, ako spotrebitelia spracúvajú informácie a rozhodujú sa. Tento interdisciplinárny prístup ponúka hlbšie pochopenie spotrebiteľského správania, ktoré je kľúčové pre zlepšenie marketingových stratégií a lepšie predpovedanie nákupných rozhodnutí. Cieľom tohto článku je preskúmať, ako môžu techniky neuromarketingu odhaliť emocionálne a kognitívne reakcie spotrebiteľov na interakcie s influencermi. Predovšetkým systematizujeme dôležité zistenia v dvoch tematických oblastiach, a to neuromarketing a influencer marketing, obe súvisiace so spotrebiteľským správaním, a následne sa pokúsime tieto dve oblasti prepojiť. Dokument tiež identifikuje potenciál neurovedy pri optimalizácii marketingových stratégií, čím prispieva k hlbšiemu pochopeniu spotrebiteľského správania v digitálnej ére. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00667-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 257.1 KB available after login article
Number of the records: 1