- Suggestion of Gender on Musicality and Emotions in the Context of Aud…
Number of the records: 1  

Suggestion of Gender on Musicality and Emotions in the Context of Audio Marketing Perceptions of Music Consumers As a Basis for Decision-Making in Terms of Strategic Marketing Management

  1. Title Suggestion of Gender on Musicality and Emotions in the Context of Audio Marketing Perceptions of Music Consumers As a Basis for Decision-Making in Terms of Strategic Marketing Management
    Author infoMarián Čvirik, Ema Ruppertová, Zuzana Francová
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Ruppertová Ema
    Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 16-30. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024 / Hanuláková Eva ; Cierniak-Emerych Anna ; Karlíček Miroslav ; Goldenberg Zoltán ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5183-0
    NoteVEGA 1/0354/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * audio marketing * emócie * psychológia
    AnnotationPríspevok sa zaoberá problematikou audio marketingu z pohľadu vnímania muzikálnosti a emocionálneho aspektu, s dôrazom na identifikáciu možných rozdielov v rámci pohlavia. Znalosť zákazníkov, ich vnímanie a postoje sú základom pre strategické rozhodovanie marketingového manažmentu. Cieľom predkladaného článku je skúmať vplyv pohlavia na muzikálnosť a emócie v kontexte audio marketingového vnímania konzumentov hudby ako základ pre rozhodovanie v zmysle strategického marketingového manažmentu. Príspevok vychádza z primárneho výskumu realizovaného na základe dopytovania. Výsledky poukazujú na možné rozdiely vo vnímaní vybraných prvkov audio marketingu v kontexte pohlavia. Výsledky je možné použiť ako základ pre tvorbu stratégií, ako aj marketingovej komunikácie a podpory predaja pomocou zvukovej stimulácie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00667-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené329.8 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.