Number of the records: 1  

Effective Deep Learning Requires a "Balance" between Need for Cognition, Flow Experience, and Positive Academic Emotions

  1. Title Effective Deep Learning Requires a "Balance" between Need for Cognition, Flow Experience, and Positive Academic Emotions
    TranslationEfektívne hlboké učenie si vyžaduje "rovnováhu" medzi potrebou poznania, zážitkom Flow a pozitívnymi akademickými emóciami
    Author infoXiao Qianguo ... [et al.]
    Author Qianguo Xiao
    Source document Studia Psychologica : An International Journal for Research and Theory in Psychology. Vol. 66, no. 4 (2024), s. 237-252. - Bratislava : Institute of Experimental Psychology, 2024. ISSN 0039-3320
    DOI https://doi.org/10.31577/sp.2024.04.903
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords psychológia aplikovaná * vedy kognitívne * teória poznania * kreativita * motivácia * emócie * vzdelávanie
    AnnotationHlboké učenie kladie dôraz na rozvoj myslenia vyššieho rádu, kritickosti a kreativity. Má vyššie požiadavky na kognitívnu motiváciu a pozitívne akademické emočné investície, ale nadmerné fyziologické a emocionálne vzrušenie môže znížiť efektivitu učenia. Preto sa zdá, že hlboké učenie si vyžaduje optimálne, vyvážené zapojenie mysle a tela do stavu zážitku. Empirický výskum interakcie medzi pozitívnymi akademickými emóciami, zážitkom a hlbokým učením však chýba. Na tento účel bolo prijatých 503 vysokoškolákov a študentov vyšších ročníkov stredných škôl, aby sa pomocou sebahodnotiacich škál preskúmali vzájomné vzťahy medzi stratégiami hlbokého učenia, zážitkom a pozitívnymi akademickými emóciami.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené665.4 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.