- Applying Neuromarketing in Universities: Eye-Tracking and GSR Technol…
Number of the records: 1  

Applying Neuromarketing in Universities: Eye-Tracking and GSR Technology for Research

  1. Title Applying Neuromarketing in Universities: Eye-Tracking and GSR Technology for Research
    TranslationAplikácia neuromarketingu na univerzitách: Technológia sledovania očí a GSR pre výskum
    Author infoFerdinand Daňo, Michal Jankovič
    Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 31-41. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024 / Hanuláková Eva ; Cierniak-Emerych Anna ; Karlíček Miroslav ; Goldenberg Zoltán ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5183-0
    NoteVEGA 1/0354/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuromarketing * výskum marketingový * univerzity
    AnnotationTento článok skúma uplatnenie techník neuromarketingového výskumu, konkrétne technológie sledovania očí a galvanickej odozvy kože (GSR), v univerzitnom prostredí. Kombináciou týchto nástrojov môžu výskumníci získať cenné poznatky o spotrebiteľskom správaní, angažovanosti študentov a emocionálnych reakciách na marketingový a vzdelávací obsah. Eye-tracking umožňuje presné meranie vizuálnej pozornosti, zatiaľ čo GSR meria emocionálne vzrušenie, čím poskytuje komplexné pochopenie toho, ako jednotlivci interagujú s univerzitnými reklamami, webovými stránkami a vzdelávacími materiálmi. Táto štúdia poukazuje na potenciál týchto technológií na zlepšenie marketingových stratégií, zlepšenie vzdelávacích skúseností a posilnenie prepojení medzi univerzitami a ich študentmi. Integrácia týchto neuromarketingových nástrojov ponúka univerzitám konkurenčnú výhodu v marketingu aj pedagogike, čo umožňuje zlepšenie komunikácie a zapojenia študentov na základe údajov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00667-004, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené237.3 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.