Number of the records: 1
Model of Immersive Educational Instruments of Behavioral Analysis and Management in Distributed Educational Teams
Title Model of Immersive Educational Instruments of Behavioral Analysis and Management in Distributed Educational Teams Translation Model imerzívnych vzdelávacích nástrojov behaviorálnej analýzy a manažmentu v distribuovaných vzdelávacích tímoch Author Volk Iurii Co-authors Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Artiukhova Nadiia EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Dluhopolskyi Oleksandr Dluhopolska Tetiana Kuznyetsova Anzhela Source document 14th International Conference on Advanced Computer Information Technologies, ACIT 2024. Pp. 848-853. - New York, USA : Institute of Electrical and Electronics Engineers - IEEE, 2024 ; Proceedings - International Conference on Advanced Computer Information Technologies, ACIT International Conference. ISBN 979-8-3503-5003-6. ISSN 2770-5218 DOI 10.1109/ACIT62333.2024.10712486 Note Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition United States of America Keywords behaviorizmus * experimenty * analýzy * biometrika * vzdelávanie * univerzity * študenti * inovácia Annotation Pokus o modelovanie procesu komplexnej behaviorálnej analýzy imerzívnych vzdelávacích nástrojov s cieľom vyvinúť jasnú metódu ich klasifikácie a aplikačné pokyny. Aké prvky imerzívneho vzdelávacieho nástroja sú spojené s najvyššou mierou zapojenia študentov do vzdelávania? Kľúčové ciele štúdie zahŕňajú vývoj modelu implementácie imerzívnych vzdelávacích nástrojov do konvenčného vzdelávacieho systému a diskusiu spolu s analýzou orientovanou na distribuované vzdelávacie prostredia. Autori vyvinuli komplexný dizajn štúdie umožňujúci vykonať behaviorálne experimenty s reakciou na podnety, ktoré predstavujú základné prvky imerzívnych vzdelávacích nástrojov. Prezentácia návrhu multimodálneho behaviorálneho experimentu vrátane eye-tracking (zaznamenávanie pohybu očí), analýzy výrazov tváre a analýzy biometrických údajov. Výsledky štúdie sú zaujímavé pre širokú škálu vzdelávacích inštitúcií, ktoré využívajú inovatívne vzdelávacie techniky vo svojej praxi. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00669-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2.9 MB publicly available article
Number of the records: 1