- Model of Immersive Educational Instruments of Behavioral Analysis and…
Number of the records: 1  

Model of Immersive Educational Instruments of Behavioral Analysis and Management in Distributed Educational Teams

  1. Title Model of Immersive Educational Instruments of Behavioral Analysis and Management in Distributed Educational Teams
    TranslationModel imerzívnych vzdelávacích nástrojov behaviorálnej analýzy a manažmentu v distribuovaných vzdelávacích tímoch
    Author Volk Iurii
    Co-authors Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Artiukhova Nadiia EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Dluhopolskyi Oleksandr
    Dluhopolska Tetiana
    Kuznyetsova Anzhela
    Source document14th International Conference on Advanced Computer Information Technologies, ACIT 2024. Pp. 848-853. - New York, USA : Institute of Electrical and Electronics Engineers - IEEE, 2024 ; Proceedings - International Conference on Advanced Computer Information Technologies, ACIT International Conference. ISBN 979-8-3503-5003-6. ISSN 2770-5218
    DOI 10.1109/ACIT62333.2024.10712486
    NoteRegistrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    Keywords behaviorizmus * experimenty * analýzy * biometrika * vzdelávanie * univerzity * študenti * inovácia
    AnnotationPokus o modelovanie procesu komplexnej behaviorálnej analýzy imerzívnych vzdelávacích nástrojov s cieľom vyvinúť jasnú metódu ich klasifikácie a aplikačné pokyny. Aké prvky imerzívneho vzdelávacieho nástroja sú spojené s najvyššou mierou zapojenia študentov do vzdelávania? Kľúčové ciele štúdie zahŕňajú vývoj modelu implementácie imerzívnych vzdelávacích nástrojov do konvenčného vzdelávacieho systému a diskusiu spolu s analýzou orientovanou na distribuované vzdelávacie prostredia. Autori vyvinuli komplexný dizajn štúdie umožňujúci vykonať behaviorálne experimenty s reakciou na podnety, ktoré predstavujú základné prvky imerzívnych vzdelávacích nástrojov. Prezentácia návrhu multimodálneho behaviorálneho experimentu vrátane eye-tracking (zaznamenávanie pohybu očí), analýzy výrazov tváre a analýzy biometrických údajov. Výsledky štúdie sú zaujímavé pre širokú škálu vzdelávacích inštitúcií, ktoré využívajú inovatívne vzdelávacie techniky vo svojej praxi.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00669-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2.9 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.