- Customer Predictive Analytics in Marketing Using Artificial Intellige…
Number of the records: 1  

Customer Predictive Analytics in Marketing Using Artificial Intelligence

  1. Title Customer Predictive Analytics in Marketing Using Artificial Intelligence
    TranslationZákaznícka prediktívna analýza v marketingu s využitím umelej inteligencie
    Author infoMilan Oreský
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 74-89. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024 / Hanuláková Eva ; Cierniak-Emerych Anna ; Karlíček Miroslav ; Goldenberg Zoltán ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5183-0
    NoteVEGA 1/0354/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords inteligencia umelá * marketing * obchod * zákazníci
    AnnotationVo flexibilnom a meniacom sa prostredí moderného marketingu sa progresívna obchodná analytika javí ako kritický nástroj na zlepšenie strategického rozhodovania a získanie konkurenčnej výhody. Tento článok skúma trendy a aplikácie pokročilých analytických techník v oblasti marketingu, pričom kladie dôraz na integráciu veľkých dát, strojového učenia a prediktívneho modelovania. Využitím týchto technológií môžu spoločnosti odhaliť hlboké poznatky o správaní spotrebiteľov, optimalizovať marketingové kampane a prispôsobiť skúsenosti zákazníkov. Štúdia poukazuje na kľúčové trendy, ako je posun od popisnej k normatívnej analytike, dôležitosť spracovania údajov v reálnom čase a úloha umelej inteligencie pri automatizácii a zdokonaľovaní marketingových stratégií. Zameraním sa na využitie AI v marketingovej segmentácii pri výbere cieľových trhov a zákazníkov prezentujeme aktuálne reálne možnosti využitia AI a jej integráciu do dynamického procesu využitia v cielenom marketingu, ktorý pomocou AI predstavuje aj marketing vytvorené zákazníkmi. Zistenia podčiarkujú, že je potrebné, aby organizácie prijali pokrokový prístup k analytike a podporili kultúru rozhodovania založeného na údajoch, aby si udržali náskok na čoraz konkurenčnejšom trhu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00667-007, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené351.1 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.