- User-Friendly Tools for New Digital Education in Computer Sience
Number of the records: 1  

User-Friendly Tools for New Digital Education in Computer Sience

  1. Title User-Friendly Tools for New Digital Education in Computer Sience
    TranslationUžívateľsky prívetivé nástroje pre nové digitálne vzdelávanie v informatike
    Author infoAlžbeta Kanáliková, Eva Rakovská
    Author Kanáliková Alžbeta
    Co-authors Rakovská Eva EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source documentICETA 2024 : Proceedings : 22nd Year of International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications : October 24 - 25, 2024; Grand Hotel Starý Smokovec, High Tatras, Slovakia. Pp. 282-287. - Danvers : IEEE, 2024 ; ICETA 2024 International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. ISBN 979-8-3315-2771-6; [979-8-3315-2770-9]
    DOI 10.1109/ICETA63795.2024.10850856
    NoteKEGA 008ZU-4/2024. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    Keywords vzdelávanie elektronické * pomôcky učebné * informatika * programovanie * počítače * chatboty * gamifikácia * algoritmy
    AnnotationV článku autorky rozoberajú problémy výučby informatiky online a skúsenosti s využívaním niekoľkých inovatívnych prvkov v e-learningových kurzoch v minulom roku. Na základe získaných skúseností volia vhodné nástroje na spoluprácu, interaktivitu, nástroje zaznamenávajúce postupnosť krokov a nástroje na tvorbu scenárov so zameraním na gamifikáciu vo vyučovaní. Cieľ článku vychádza z takýchto skúseností a ukazuje príklady, ako kreatívnym spôsobom implementovať multimédiá a nástroje pre algoritmizáciu a programovanie. Snažia sa využívať aj interakciu s chatbotom, ktorý priamo reaguje na podnety študentov a pomáha im so základnými pojmami.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE25 00043-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.