Number of the records: 1
Klienti mohou těžit z AI hlavně v podobě personalizace nabídek a služeb
Title Klienti mohou těžit z AI hlavně v podobě personalizace nabídek a služeb Source document Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 31, č. 11 (2024), s. 26-27. - Praha : 4H production, 2024. ISSN 1212-4273 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords inteligencia umelá * bankovníctvo * banky * klienti * ochrana spotrebiteľa * služby bankové * efektívnosť * regulácia * podvody bankové * legislatíva * personalizácia * Európska únia Annotation Umelá inteligencia (AI) dnes nielenže zvyšuje efektivitu procesov, ale umožňuje aj hlbšiu personalizáciu ponúk pre klientov. Zároveň je potrebné upozorňovať na rastúce hrozby spojené s využitím AI pri podvodoch a sledovať vývoj európskej regulácie, napríklad v podobe AI Aktu. Okrem toho stále dochádza k ďalšiemu vývoju nových riešení v rôznych oblastiach. Ukážky využitia AI v konkrétnych prípadoch. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 11
article
Number of the records: 1