Number of the records: 1
Služby v predajni zvyšujú komfort
Title Služby v predajni zvyšujú komfort Author info Tatiana Kapitánová Author Kapitánová Tatiana Source document Tovar & Predaj. Č. 81 (1-2) (2025), s. 46-47. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords vybavenosť obchodná * predajne * spokojnosť zákazníkov * služby doplnkové * lojálnosť zákazníkov * optimalizácia Annotation Obchod môže byť miestom, kde si zákazník kúpi všetko, čo potrebuje, a odíde. Avšak obchod môže byť aj miestom, kde zákazník dostane viac ako len plnú nákupnú tašku. Doplnkové služby mu zvýšia komfort pri nakupovaní a zároveň budujú jeho lojalitu k predajni. Aj preto mnoho prevádzok rozmýšľa, aké ďalšie služby spotrebiteľom ponúknuť. Vytvoriť pre nich akúsi nadstavbu, ktorá poteší zákazníka a obchodníkovi zvýši tržby a pravdepodobne aj počet návštevníkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2025: 81
article
Number of the records: 1