- Služby v predajni zvyšujú komfort
Number of the records: 1  

Služby v predajni zvyšujú komfort

  1. Title Služby v predajni zvyšujú komfort
    Author infoTatiana Kapitánová
    Author Kapitánová Tatiana
    Source document Tovar & Predaj. Č. 81 (1-2) (2025), s. 46-47. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords vybavenosť obchodná * predajne * spokojnosť zákazníkov * služby doplnkové * lojálnosť zákazníkov * optimalizácia
    AnnotationObchod môže byť miestom, kde si zákazník kúpi všetko, čo potrebuje, a odíde. Avšak obchod môže byť aj miestom, kde zákazník dostane viac ako len plnú nákupnú tašku. Doplnkové služby mu zvýšia komfort pri nakupovaní a zároveň budujú jeho lojalitu k predajni. Aj preto mnoho prevádzok rozmýšľa, aké ďalšie služby spotrebiteľom ponúknuť. Vytvoriť pre nich akúsi nadstavbu, ktorá poteší zákazníka a obchodníkovi zvýši tržby a pravdepodobne aj počet návštevníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2025: 81

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.