Number of the records: 1  

Vývoj elektronických cenoviek neustáva

  1. Title Vývoj elektronických cenoviek neustáva
    Author infoPeter Kapitán
    Author Kapitán Peter
    Source document Tovar & Predaj. Č. 81 (1-2) (2025), s. 44-45. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords technológie obchodné * technológie nové * digitalizácia * vybavenosť obchodná * tvorba cien * hardvér * implementácia
    AnnotationPredvídať chute a nálady spotrebiteľov či obchodníkov na Slovensku je vôbec jedna z najnáročnejších prognostických disciplín. Na jednej strane sa hovorí, že ľudia sú skôr konzervatívni a len neradi skúšajú nové veci, no na druhej strane napríklad v alternatívnych spôsoboch platenia patria obyvatelia Slovenska medzi svetovú špičku. Rozporuplné emócie vládnu aj v diskusii o elektronických cenovkách. Kým jedni za nimi vidia viac marketing a okázalú frajerinu, iní sú presvedčení o tom, že prechod k digitalizácii nielen šetrí lesy, ale pomáha aj zefektívniť fungovanie obchodu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2025: 81

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.