Number of the records: 1  

Customer Engagement in Facebook Brand Communities: A Case Study from Automotive in the Czech Republic

  1. Názov Customer Engagement in Facebook Brand Communities: A Case Study from Automotive in the Czech Republic
    Preklad názvuAngažovanosť zákazníkov v komunitách značiek na Facebooku: prípadová štúdia z automobilového priemyslu v Českej republike
    Autorské údajeLudvík Eger, Liuba Turchyn
    Autor Eger Ludvík
    Spoluautori Turchyn Liuba
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 27, č. 4 (2024), s. 192-210. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2024-4-012
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá médiá sociálne * správanie spotrebiteľa * interakcia sociálna * značky * komunity * priemysel automobilový
    AnotáciaHlavným cieľom štúdie je preskúmať úlohy obsahu vytvoreného spoločnosťou na Facebooku pri zvyšovaní viditeľnosti značky a interakcie medzi značkou a reakciou spotrebiteľov. V tejto štúdii boli zhromaždené a preskúmané štyri oficiálne facebookové profily automobilových značiek a následne boli údaje podrobne analyzované pomocou obsahovej analýzy. Hodnotenie pomocou teórie využitia a uspokojenia a aplikácia analýzy obsahu súvisiaceho s uhlom pohľadu spotrebiteľa prináša nové pohľady na komunikáciu značky pomocou sociálnych médií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF878.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.