Number of the records: 1
Customer Engagement in Facebook Brand Communities: A Case Study from Automotive in the Czech Republic
Title Customer Engagement in Facebook Brand Communities: A Case Study from Automotive in the Czech Republic Translation Angažovanosť zákazníkov v komunitách značiek na Facebooku: prípadová štúdia z automobilového priemyslu v Českej republike Author info Ludvík Eger, Liuba Turchyn Author Eger Ludvík Co-authors Turchyn Liuba Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 27, č. 4 (2024), s. 192-210. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2024-4-012 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords médiá sociálne * správanie spotrebiteľa * interakcia sociálna * značky * komunity * priemysel automobilový Annotation Hlavným cieľom štúdie je preskúmať úlohy obsahu vytvoreného spoločnosťou na Facebooku pri zvyšovaní viditeľnosti značky a interakcie medzi značkou a reakciou spotrebiteľov. V tejto štúdii boli zhromaždené a preskúmané štyri oficiálne facebookové profily automobilových značiek a následne boli údaje podrobne analyzované pomocou obsahovej analýzy. Hodnotenie pomocou teórie využitia a uspokojenia a aplikácia analýzy obsahu súvisiaceho s uhlom pohľadu spotrebiteľa prináša nové pohľady na komunikáciu značky pomocou sociálnych médií. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 878.6 KB publicly available article
Number of the records: 1