Number of the records: 1  

Customer Engagement in Facebook Brand Communities: A Case Study from Automotive in the Czech Republic

  1. Title Customer Engagement in Facebook Brand Communities: A Case Study from Automotive in the Czech Republic
    TranslationAngažovanosť zákazníkov v komunitách značiek na Facebooku: prípadová štúdia z automobilového priemyslu v Českej republike
    Author infoLudvík Eger, Liuba Turchyn
    Author Eger Ludvík
    Co-authors Turchyn Liuba
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 27, č. 4 (2024), s. 192-210. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2024-4-012
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords médiá sociálne * správanie spotrebiteľa * interakcia sociálna * značky * komunity * priemysel automobilový
    AnnotationHlavným cieľom štúdie je preskúmať úlohy obsahu vytvoreného spoločnosťou na Facebooku pri zvyšovaní viditeľnosti značky a interakcie medzi značkou a reakciou spotrebiteľov. V tejto štúdii boli zhromaždené a preskúmané štyri oficiálne facebookové profily automobilových značiek a následne boli údaje podrobne analyzované pomocou obsahovej analýzy. Hodnotenie pomocou teórie využitia a uspokojenia a aplikácia analýzy obsahu súvisiaceho s uhlom pohľadu spotrebiteľa prináša nové pohľady na komunikáciu značky pomocou sociálnych médií.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF878.6 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.