Number of the records: 1
Market Entry Strategy and Export Destination in the Spanish Wine Industry
Title Market Entry Strategy and Export Destination in the Spanish Wine Industry Translation Stratégia vstupu na trh a exportná destinácia v španielskom vinárskom priemysle Author info Raul Serrano, Juan Ramón Ferrer, Silvia Abella, Vicente Pinilla Author Serrano Raul Co-authors Ferrer Juan Ramón Abella Silvia Pinilla Vicente Source document Agricultural Economics : An international open access peer-reviewed journal published by the Czech Academy of Agricultural Sciences and financed by the Ministry of Agriculture of the Czech Republic. Vol. 70, no. 12 (2024), pp. 621-632. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2024. ISSN 0139-570X DOI 10.17221/107/2024-AGRICECON Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords vinohradníctvo * víno * vývoz * trhy * stratégia marketingová * Španielsko Annotation Tento článok analyzuje stratégiu vstupu na trh španielskych vinárstiev a ich cieľových trhov. Na tento účel sa analyzovalo prispôsobenie kanálov. Novým aspektom tohto výskumu je využitie exportov na úrovni vinárstva, pričom vysvetlenie ich exportnej výkonnosti je založené na kombinácii interných rozhodnutí spoločností a charakteristík cieľových trhov vína v súlade s nákupnými zvyklosťami ich spotrebiteľov. Výsledky odhalili dôležitosť strategického prispôsobenia medzi vinárstvom a trhovou destináciou, aj keď dôležitosť prispôsobenia závisí od úrovne exportu. Úprava kanálov je teda dôležitá pre pravdepodobnosť exportu a intenzitu exportu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 12
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 561.1 KB publicly available article
Number of the records: 1