- Market Entry Strategy and Export Destination in the Spanish Wine Indu…
Number of the records: 1  

Market Entry Strategy and Export Destination in the Spanish Wine Industry

  1. Title Market Entry Strategy and Export Destination in the Spanish Wine Industry
    TranslationStratégia vstupu na trh a exportná destinácia v španielskom vinárskom priemysle
    Author infoRaul Serrano, Juan Ramón Ferrer, Silvia Abella, Vicente Pinilla
    Author Serrano Raul
    Co-authors Ferrer Juan Ramón
    Abella Silvia
    Pinilla Vicente
    Source document Agricultural Economics : An international open access peer-reviewed journal published by the Czech Academy of Agricultural Sciences and financed by the Ministry of Agriculture of the Czech Republic. Vol. 70, no. 12 (2024), pp. 621-632. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2024. ISSN 0139-570X
    DOI 10.17221/107/2024-AGRICECON
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords vinohradníctvo * víno * vývoz * trhy * stratégia marketingová * Španielsko
    AnnotationTento článok analyzuje stratégiu vstupu na trh španielskych vinárstiev a ich cieľových trhov. Na tento účel sa analyzovalo prispôsobenie kanálov. Novým aspektom tohto výskumu je využitie exportov na úrovni vinárstva, pričom vysvetlenie ich exportnej výkonnosti je založené na kombinácii interných rozhodnutí spoločností a charakteristík cieľových trhov vína v súlade s nákupnými zvyklosťami ich spotrebiteľov. Výsledky odhalili dôležitosť strategického prispôsobenia medzi vinárstvom a trhovou destináciou, aj keď dôležitosť prispôsobenia závisí od úrovne exportu. Úprava kanálov je teda dôležitá pre pravdepodobnosť exportu a intenzitu exportu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 12

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF561.1 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.