- Trendy, rozpory a výzvy soudobého marketingu
Number of the records: 1  

Trendy, rozpory a výzvy soudobého marketingu

  1. Title Trendy, rozpory a výzvy soudobého marketingu
    Author infoOldřich Vávra
    Author Vávra Oldřich
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 30, č. 1 (2025), s. 14-16. - Praha : Česká marketingová společnost, 2025. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * inteligencia umelá * marketing udržateľný * komunikácia marketingová
    AnnotationMarketing, tak isto ako každá manažérska prechádza v priebehu plynúceho času zmenami. Významné trendy ako sú využívanie nástrojov AI, videomarketing, využívanie mikroinfluencerov a udržateľný marketing. Rozpory a možné problémy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2025: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.