- The Digital Age – Digital Radicalisation? A Model of the Relationship…
Number of the records: 1  

The Digital Age – Digital Radicalisation? A Model of the Relationship Between Online Content and Online Radicalisation

  1. Title The Digital Age – Digital Radicalisation? A Model of the Relationship Between Online Content and Online Radicalisation
    TranslationDigitálny vek - digitálna radikalizácia? Model vzťahu medzi online obsahom a online radikalizáciou
    Author infoMagdaléna Hovanová, Tomáš Šeďo
    Author Hovanová Magdaléna
    Co-authors Šeďo Tomáš
    Source document Sociální práce : recenzovaný odborný časopis. Roč. 25, č. 1 (2025), s. 35-53. - Brno Ostrava : Asociace vzdělavatelů v sociální práci : Evropský výzkumný institut sociální práce OU, 2025. ISSN 1213-6204
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords práca sociálna * mládež * prevencia sociálna * komunikácia verbálna * správanie sociálne * internet * radikalizmus
    AnnotationIdentifikácia determinantov radikalizácie a radikalizácie online. Zameriava sa aj na opis úlohy sociálnej práce v digitálnom prostredí a jej potenciálu pri prevencii radikalizácie. Faktory, obsah a úloha radikalizácie, ktoré adolescenti vyhľadávajú, a ktoré ovplyvňujú ich radikálne správanie v online prostredí. Výsledky výskumu ukázali, že faktor radikalizácie osobné hodnoty má väčší vplyv na radikálne správanie online ako všeobecné hodnoty. Sociálna práca by sa mala zamerať na formovanie osobných hodnôt a presvedčení, podporu socializácie a komunikácie, využívanie emocionálneho obsahu na prevenciu radikalizácie, zdôrazňovanie osvedčených vzdelávacích materiálov a aktívne zapájanie sa do online prostredia s cieľom znížiť radikálne správanie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2025: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené834.5 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.