Number of the records: 1  

The Necessity to Change the Approach to the Teaching a Foreign Language Taught as a Second Foreign Language in Slovak Schools

  1. Title The Necessity to Change the Approach to the Teaching a Foreign Language Taught as a Second Foreign Language in Slovak Schools
    TranslationPotreba zmeny prístupu k vyučovaniu cudzieho jazyka ako druhého cudzieho jazyka na slovenských školách
    Author infoLucia Šukolová, Terézia Ondrušová, Magdaléna Paté
    Author Šukolová Lucia EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ
    Co-authors Ondrušová Terézia EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ
    Paté Magdaléna EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ
    Source document Linguarum Universe. Vol. 2, no. 1(2025), pp. 12-21. - Sofia : Academic Research and Culture Association. ISSN 3033-0815
    DOI 10.5281/zenodo.14967120
    NoteVEGA 1/0295/23
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionBulgaria
    Keywords používatelia * jazyky cudzie * angličtina * testy * testy didaktické * nemčina * francúzština * španielčina * taliančina * ruština
    AnnotationVäčšina slovenských základných a stredných škôl vyučuje anglický jazyk, ako prvý zahraničný jazyk a nemecký, francúzsky, španielsky, taliansky, alebo ruský, ako druhý cudzí jazyk. Z výsledkov z cudzieho jazyka Maturitnej skúšky môžeme vidieť, že počet študentov, učiacich sa anglický jazyk rastie a ich jazykové znalosti sa neustále zlepšujú. Problém sa objavuje pri druhom cudzom jazyku s opačnou tendenciou. Jazyková znalosť druhého cudzieho jazyka sa dlhodobo znižuje. Rozbor, či k tomu prispieva dĺžka času, stráveného učením sa druhého cudzieho jazyka na zlepšenie dosiahnutých jazykových znalostí.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE25 00099-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF326.9 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.