Number of the records: 1
Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating Optimal Marketing Communication Mix
Title Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating Optimal Marketing Communication Mix Parallel title Digitalno vs. tradicionalno: Odabrani pogledi na kreiranje optimalne marketinške komunikacije Translation Digitálne verzus tradičné: Vybrané názory na vytváranie optimálneho marketingového komunikačného mixu Author info František Pollák, Peter Markovič, Kristián Kalamen Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Kalamen Kristián EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. Vol. 37, Special Issue (2025), pp. 85-97. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790 DOI 10.22598/mt/2025.37.spec-issue.85 Note VEGA 1/0110/24, 01SVV22. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Croatia Keywords marketing * marketing mix * komunikácia * digitalizácia * spotrebitelia * médiá Annotation Táto štúdia slúži ako počiatočná fáza širšieho výskumného projektu. Jeho cieľom je preskúmať vekovo špecifické spotrebiteľské preferencie ako jeden zo základných východísk pre pochopenie efektívnej marketingovej komunikácie – najmä z pohľadu prechodu od tradičných k digitálnym médiám. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E25 00109-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 292.6 KB available after login article
Number of the records: 1