- Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating Optimal Marketing…
Number of the records: 1  

Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating Optimal Marketing Communication Mix

  1. Title Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating Optimal Marketing Communication Mix
    Parallel titleDigitalno vs. tradicionalno: Odabrani pogledi na kreiranje optimalne marketinške komunikacije
    TranslationDigitálne verzus tradičné: Vybrané názory na vytváranie optimálneho marketingového komunikačného mixu
    Author infoFrantišek Pollák, Peter Markovič, Kristián Kalamen
    Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Kalamen Kristián EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. Vol. 37, Special Issue (2025), pp. 85-97. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790
    DOI 10.22598/mt/2025.37.spec-issue.85
    NoteVEGA 1/0110/24, 01SVV22. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCroatia
    Keywords marketing * marketing mix * komunikácia * digitalizácia * spotrebitelia * médiá
    AnnotationTáto štúdia slúži ako počiatočná fáza širšieho výskumného projektu. Jeho cieľom je preskúmať vekovo špecifické spotrebiteľské preferencie ako jeden zo základných východísk pre pochopenie efektívnej marketingovej komunikácie – najmä z pohľadu prechodu od tradičných k digitálnym médiám.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE25 00109-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené292.6 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.