- Customer Satisfaction Prediction: A Case Study for Electro-bike Custo…
Number of the records: 1  

Customer Satisfaction Prediction: A Case Study for Electro-bike Customers

  1. Title Customer Satisfaction Prediction: A Case Study for Electro-bike Customers
    TranslationPredvídanie spokojnosti zákazníka: prípadová štúdia pre zákazníkov elektrobicyklov
    Author infoLucia Švábová, Veronika Labošová, Martina Borovcová ... [et al.]
    Author Švábová Lucia
    Co-authors Labošová Veronika
    Borovcová Martina
    Source document Ekonomicko-manažérske spektrum. Vol. 18, no. 2 (2024), pp. 85-98. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2024. ISSN 2585-7258
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spokojnosť zákazníkov * modely prognostické * bicykle * elektromobilita
    AnnotationCieľom článku je analyzovať spokojnosť zákazníkov s e-bicyklami a identifikovať jej kľúčové faktory. Článok ponúka odporúčania pre predajcov a zároveň navrhuje model predikcie pre lepšie pochopenie potrieb zákazníkov. Na predpovedanie spokojnosti sa vytvorilo päť modelov, z toho najúčinnejšia bola metóda logistickej regresie. Metóda identifikovala značku motora, kapacitu batérie a miesto nákupu produktu ako významné premenné.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF399.4 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.