Number of the records: 1
Customer Satisfaction Prediction: A Case Study for Electro-bike Customers
Title Customer Satisfaction Prediction: A Case Study for Electro-bike Customers Translation Predvídanie spokojnosti zákazníka: prípadová štúdia pre zákazníkov elektrobicyklov Author info Lucia Švábová, Veronika Labošová, Martina Borovcová ... [et al.] Author Švábová Lucia Co-authors Labošová Veronika Borovcová Martina Source document Ekonomicko-manažérske spektrum. Vol. 18, no. 2 (2024), pp. 85-98. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2024. ISSN 2585-7258 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords spokojnosť zákazníkov * modely prognostické * bicykle * elektromobilita Annotation Cieľom článku je analyzovať spokojnosť zákazníkov s e-bicyklami a identifikovať jej kľúčové faktory. Článok ponúka odporúčania pre predajcov a zároveň navrhuje model predikcie pre lepšie pochopenie potrieb zákazníkov. Na predpovedanie spokojnosti sa vytvorilo päť modelov, z toho najúčinnejšia bola metóda logistickej regresie. Metóda identifikovala značku motora, kapacitu batérie a miesto nákupu produktu ako významné premenné. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 399.4 KB publicly available article
Number of the records: 1